Friday, July 18, 2014

Sea Boa comes to Land!

Hi Jammers! Well I stink at posting early XD lets just pretend that I posted at 1am AJHQ time lol
Today's item is the sparkly boa! It is so simalar to the seaweed boa which I wuv so much :D Lets just go and look at the similarities now!
I like this one much more because it is so much more filled with dem thingys and for the first time in forever (Frozen XD) our good olè underwater verison is less gems :D woohoo! Actually not because I like land outfit more. Oh well!
Next we got our selves our photo edit Friday! (Last we I failed and did funny photo lol) And for this week I did the Update kind, I included all! All meaning not counting that Freedom Party is still up because that felt like last update, the more you know :D
Then I have also made a new stuffy! You know what? That's what all my stuffed-animals are gonna be called now, wut. Well anyways as you can probably tell I made a skunk and isn't it adorable? :D 
Don't call skunks ugly because they get scared!

Peace, Love, Math.
Questions? Come ask what you want or must know! I will always try to answer it! (Page: Ask Jammer49612)

*AJ ISpy (contest)* Enter contest for a chance to win AJ rares! (Page: Giveaways & Contests)

*Art & Animation* Come to the page Requests to get a animation or art requested!


1 comment:

  1. I always wanted to wear the boa on land and now yay yay yay!!! it is finnally on land!!!! i better log in to get that clothing!!!!


If you comment I do apperciate (can't spell DX) it but please follow these rules

1. Please no cyber bullying me or anyone else

2. Please stop or don't start hating on my blog, just don't mkay?

P.S. First hate will be deleted or annoyed on.
2nd Hate- 5th Hate will be deleted
6th Hate will make you banned, if anonymous, anonymous comments will be disabled for a long time until you go.

3. Please no Cussing I am not a fan of this language, but I am used to it because my brother does but I still ain't a fan.

4. To let you know most Animal Jam rules aply to this blog so please read some of the rules there to :) thx

5. I know I might sometimes say a little rude stuff sometimes if I do just please tell me because I do get a little over tempered due to real life madness sometimes >.<

6. You must have fun, no fun then find fun :D